Update Corona 5-3-2021.

 

Zoals u weet doet Kooijman Hoortoestellen zijn uiterste best om u op een veilige wijze te blijven helpen als u bij ons in de zaak komt. Het is niet voor niets dat dit ook alleen kan op afspraak. De basis van deze veiligheid voor u maar ook voor ons personeel, bestaat uit het hanteren van belangrijke contactregels. Dit alles om hoorzorg ook in deze Coronatijd te kunnen blijven garanderen.

 

Helaas moeten wij af en toe constateren dat niet iedereen deze regels serieus neemt en dat er toch cliënten zich melden in de zaak met ziekteklachten. Meestal kunnen wij dergelijke situaties op tijd signaleren, maar het komt ook voor dat dit pas in de aanpaskamer het geval blijkt te zijn.

 

De consequentie hiervan is dat de bewuste audicien in quarantaine moet. Dit heeft grote impact voor onze agenda en resulteert in langere wachttijden voor een afspraak. Ook brengt dit veel ongemak mee voor de thuissituatie van onze medewerkers. In het ergste geval moet ons hele team thuisblijven wat natuurlijk zeer ongewenst is.

 

Wij doen daarom een nadrukkelijk beroep op uw eigen verantwoordelijkheid en vragen u bij klachten zoals ziek voelen, verkoudheid, niezen, etc. thuis te blijven. Het afzeggen van de afspraak voorkomt in dat geval veel onwenselijke problemen.

 

Wij hopen net als u dat we snel weer naar een meer normale situatie terug kunnen maar vragen in de tussentijd om uw eerlijkheid en begrip.

 

Gezonde en vriendelijke groeten,

 

 

Het Kooijman Hoortoestellen Team.

_____________________________________________

 

Update aangaande de Corona maatregelen per 15-12-2020.

 

Beste cliënt,

 

Zoals door onze overheid aangegeven bevinden we ons vanaf vandaag in een algehele lock-down. Dit betekend dat alle niet essentiële bedrijven hun deuren gesloten moeten houden.

 

Gelukkig kunnen wij u mededelen dat Kooijman Hoortoestellen geopend blijft maar wel met een strikter deur-beleid.

 

Wat betekend dit precies:

  • Wij werken vanaf vandaan enkel op afspraak.
  • Tijdens uw bezoek aan ons is het dragen van een mondmasker verplicht.
  • Er mogen nooit meer dan 2 personen aanwezig zijn in de zaak (buiten de bezoekers in de aanpaskamers).
  • Heeft u batterijen, schoonmaakartikelen of andere producten nodig, bestel deze dan telefonisch, via onze webshop op de website www.kooijmanhoortoestellen.nl of per e-mail.
  • Ervaart u een storing neem dan telefonisch contact met ons op zodat we een inschatting kunnen maken of een persoonlijke afspraak noodzakelijk is of dat u uw toestel in een enveloppe in de door ons speciaal daarvoor opgehangen brievenbus kunt deponeren. We lossen dan het probleem op en zorgen dat het weer bij u thuis wordt geretourneerd.
  • Op maat gemaakte gehoorbescherming of zwemdoppen zullen wij tijdens de lock-down niet leveren. Wel kunt u standaard doppen bestellen via onze webshop.
  • Alle periodieke controlebeurten of schoonmaak handelingen worden tot na de lock-down uitgesteld.

Vooralsnog zullen deze maatregelen van kracht blijven tot 19 januari 2021. Onze overheid zal dan een nieuwe koers bepalen. Wij zullen op onze beurt hier weer onze werkwijze op aanpassen.

 

Wij hopen u ondanks deze beperkingen toch van goede hoorzorg te kunnen blijven voorzien en vragen uw begrip voor de aangescherpte maatregelen.

Tot slot wensen wij u en uw familie ondanks alles toch een goede en vooral gezonde feestdagen toe en hopelijk een betere start van 2021.

 

Het Kooijman Audiciens Team.