Vanaf maandag 11 mei hervatten we weer al onze werkzaamheden op afspraak!

 

 

 

Beste cliënt,

 

 

De beslissing in maart om in het belang van de gezondheid van ons allen tijdelijk de belangrijkste werkzaamheden neer te leggen, was moeilijk en surreëel. Inmiddels zijn er 2 maanden verstreken en “ We hebben u gemist! ”.

 

Ondanks de pijn die dit heeft gegeven is het goed om te constateren dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan de resultaten. De IC Capaciteit is weer op een verantwoord niveau en het aantal besmettingen aanzienlijk gedaald.

 

In de tussentijd hebben we niet stilgezeten en hebben onze manier van werken eens goed tegen het licht gehouden. Dit heeft geleid tot een verantwoord behandeltraject en de nodige aanpassingen op de werkvloer.

 

U moet hierbij denken aan plexiglazen panelen in de aanpaskamers en administratie. Tevens zijn we in staat om met mondmaskers en gezichtsbeschermers veilig de werkzaamheden dichter bij uit te voeren. Alles om u en ons zo goed mogelijk te beschermen in de toekomst.
Daarnaast hebben we ons de nieuwste ontwikkelingen in ons vak, als het gaat om op afstand met u kunnen praten en aanpassingen doen, eigen gemaakt. Dit betekent dat u vaak gewoon thuis kunt blijven en u in uw vertrouwde omgeving overleg kunt hebben met ons of problemen direct kunt oplossen. Uw hoorsysteem moet hier dan wel geschikt voor zijn.

 

We zijn genoodzaakt de volgende regels te hanteren:

  • Persoonlijk contact in de zaak of telefonisch vindt altijd op afspraak plaats.
  • Bent u verkouden, moet u niezen of hoesten, heeft u keelpijn en/of heeft u koorts? Bent u korter dan 2 weken geleden in het buitenland geweest? Dan vragen wij u de contacten enkel telefonisch of via e-mail te laten lopen.
  • Zowel bij binnenkomst als naar buiten gaan vragen wij u uw handen te desinfecteren.
  • Er wordt u gevraagd bij binnenkomst een vragenlijst in te vullen conform de eis van onze branchevereniging/RIVM.
  • In de zaak hanteren we een eenrichtingsverkeer principe waarbij er telkens maar 2 personen in de zaak aanwezig kunnen zijn voor onderhoud, vragen of onderdelen.
  • De 1,5 meter regel is altijd van toepassing. Hiervoor hebben we markeringen aangebracht op de vloer.
  • U wordt niet opgehaald voor uw afspraak maar wordt door een medewerker verzocht zich te melden bij de bewuste aanpaskamer.
  • Er mag maar 1 iemand naar binnen in de aanpaskamer, begeleiding moet buiten blijven.
  • U blijft achter het plexiglazen scherm.
  • Bij een aantal handelingen (oor onderzoek en/of afdrukken maken) kan u gevraagd worden een mondmasker op te zetten (de audicien zal in dat geval een mondmasker en spatscherm dragen).
  • We verzoeken u om batterijen, filters, domes of onderhoudsartikelen zo veel mogelijk telefonisch, per e-mail of via de nieuwe webshop te bestellen.

Deze aanpassingen voelen natuurlijk allemaal een beetje vreemd aan. Ze zijn in de “terug naar normaal” fase echter noodzakelijk.

 

Uiteraard kunt u erop vertrouwen dat u, ondanks deze maatregelen, de gebruikelijke kwaliteit en inzet van ons krijgt. Ten slotte willen wij u bedanken voor uw geduld en zien we u graag weer bij ons op het Brabantplein.

 

Het Kooijman Audiciens Team.