Over ons


 

Ons team bestaat nu uit 4 gemotiveerde collega's die samen onze speerpunten realiseren. Deze zijn optimale hoorzorg, serieuze aandacht voor de cliënt, voldoende tijd, realistische verwachtingen en een professionele aanpak.

 

Anne Kooijman
Anne Kooijman

Anne is sinds 2016 werkzaam bij ons als audio- en administratie assistente. U zult haar vaak aan de telefoon te spreken krijgen om afspraken te maken of vragen te beantwoorden. Daarnaast is ze medeverantwoordelijk voor het periodiek onderhoud, planning en helpt Ina met allerlei administratieve handelingen. Dankzij haar creativiteit beschikken we tijdens de verschillende seizoenen altijd over een fraaie etalage.

Ina Kooijman
Ina Kooijman

Ina heeft 23 jaar gewerkt als medisch analist in het Amphia ziekenhuis op de pathalogische anatomie. Al snel was er behoefte aan versterking en ze is een jaar na de opening full-time samen met Berend aan de slag gegaan. Ina verzorgt binnen de onderneming alle financiële zaken en de boekhouding. Ook voert ze vaak periodiek onderhoud uit, geeft instructies en geeft uitleg over allerlei zaken. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor alle declaraties naar zorgverzekeringen.

Berend-Jan Kooijman
Berend-Jan Kooijman

Berend-Jan is voor de start van het bedrijf 13 jaar werkzaam geweest als product specialist bij een vooraanstaande producent van hoortoestellen. Werkzaam als product specialist heeft Berend-Jan tijdens zijn contacten met audiciens uit Nederland en België, KNO-artsen en audiologen, veel ervaring kunnen opdoen. Omdat hij met zijn werkzaamheden altijd in contact kwam met slechthorenden en vaak samen met de audicien optimale resultaten heeft nagestreefd, is zijn interesse om met deze opgedane kennis en ervaring een eigen onderneming te beginnen gegroeid. Het diploma voor Vakbekwaam Audicien heeft hij in 2007 behaald en de deuren van Kooijman Hoortoestellen zijn in februari 2008 opengegaan.